Saknar jobbet..

Skumt och vara sjukskriven... 
Jag känner mig obehövd och onödig liksom.
Att man aldrig är nöjd, när man jobbar som mest vill man inget hellre än att vara ledig och nu går jag här och surar över att jag måste vara hemma för jag ser ut som en tandläkares mardröm och låter som jag hade tippat i mig tre vinare  på tid.
Är sjukskriven till den 22a så jag hoppas verkligen jag "rätat" till mig då annars får jag försöka göra en variant att tejpa upp hela ansiktshalvan..

Dålig sida versus frisk sida.



Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas det ger sig snart. Det måste vara skit jobbigt. Tänker på dig, kram!

2014-06-13 @ 21:57:20
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Sara & busarna

Hoppas verkligen de blir bättre snart för dig!! Vi saknar dig med här på jobbet! Även om jag nu jobbar natt så saknas du på morgonen ❤️

2014-06-16 @ 02:14:55
URL: http://ourson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0