Freakshow

Det är färre med fejset idag.
Vaknade i natt och det kändes nästan som jag kunde blinka med ögat - blev jätteglad och tänkte att det kanske bara var tillfälligt ändå.
Men när jag klev upp och såg mig i spegeln imorse hängde både öga och mungipa ner till golvet.
Trots detta superdepp har jag ändå tagit mod till mig att åka med familjen på Coop och handla - solbrillor My best friend on - varit en sväng i lekparken med barnen och nu ikväll kom Linda med en blomma.
Kan inte med ord beskriva hur mycket sånt betyder!
Den kommande viktuppgången kickstartade jag med att göra langos till middag idag i alla fall.
I morgon - vårdcentralen, försöka få virushämmande medicin och vitamin B12 som tydligen skall påskynda läkandet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0