Idag har det.. Regnat...!?

Som alla andra dagar.. Vet inte om jag ska vara pissless över det eller lycklig som slipper visa mig i bikini.. Någon som sett en vit val i string förut?
Kan inte förstå att allt jag sätter på mig ser ut som string nuförtiden.. Stringtröja.. Stringbyxor.. Stringkjol.. Ja till och med stringskor är inne nu har jag hört..

Idag har ändå varit en bra dag, en tur med småttingarna till norra berget blev torsdagens roliga projekt.


Åh vad vi är glada!
Vi håller nästan på att skratta ihjäl oss, så kul har vi!!



Wille kan visa magen utan att den hänger iväg någonstans i alla fall.


Lycklig (?) böna 


Fina Matilda 


Heta pumor.. Men vad tänker du på egentligen Jenny ?


Hej här är vi! 
Vi skrattar åt Linda som låtsas vara en apa som ska äta upp oss.
Säg inte att vi vuxna saknar fantasi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0