Akuten

Efter en lång och sjukt svettig dag hade jag sett fram emot att åka till stranden med  familjen och leta spigg med håv medan jag svalkade valkarna, men istället hamnade jag här.


Visst.
Ganska fint väntrum, rent och trevligt och för att inte tala om luftkonditioneringen som levererar generöst.
Men.. Fan.. 
Lillasyster har haft ont imagen sen i morse och hon är inte så lite hypokondrisk så jag har väl viftat bort det men det gick liksom inte över.
Så nu har jag slagit upp mitt lilla tält här och inväntar en doktor.
Ja hon alltså , väntar på doktorn.
Och väntar...
Som man gör här på akuten.





Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas det inte är något allvarligt. Det finns ju betydligt bättre sätt att tillbringa en lördag kväll på.

2014-07-19 @ 20:58:55
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0