Utlottningen

Kom igen nu, sista dagen i morgon kl 12.
Vinn, vinn, vinn...
*
Kommentera bara lite käckt varför du vill vinna :-)
*
*
Eftersom jag är den yraste hönan i den här hönsgården missade jag infomötet i morse.
Jag hade blandat ihop två olika tider och fick ringa och skämmas ordentligt.
Fast mannen på kundtjänst skrattade och sa att "det är lätt hänt, det är sånt som händer"
Eftersom jag tycker det är basic skills att läsa en tid på ett papper och sedan befinna sig exakt där den utsatta tidpunkten undrar jag ju hur lågt ribban egentligen ligger på Arbetsförmedlingen.
Eller snarare på klientelet som är inskrivna där.
Som mig då till exempel.
*
Idag har jag vinkat av Tim och Gustav som hastigt och lustigt drog på minisemester till Sthlm i morse.
I en lånad lägenhet på självaste Drottninggatan ska de bo i helgen, medan Emil får det lugnt och skönt hemma eftersom vi drar upp till nätlösa Hemsön igen i morgon.
Därför.
Ska ni kommentera.
Om ni vill vinna.
Innan kl 12 i morgon.
Basic.
Information.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å dessa produkter vill man ju gärna vinna

2012-06-15 @ 13:39:35
Postat av: Maria hellqvist

Träsktrollet Fiona från träsket Tallnäs skulle behöva lite "ge mig ett ansikte" produkter ;)

2012-06-15 @ 13:55:19
URL: http://neovaranangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0