LCHF

Jag hade inte tänkt det, men idag hoppar jag på LCHF tåget igen..
Efter en helg med potatis, bröd, godis, chips och alkohol kan min mage liknas en detonerad landmina på insidan och formen av en punkterad blåsfisk på utsidan.
Snälla - fråga inte om jag är gravid.
*
*
På lördag blir jag fru Norell och jag tänker inte smörja in mig i rapsolja för att försöka få på mig klänningen på morgonen.
Så nu kör vi hårt fram till dess.
Grillat kött, smörstekta kantareller och beasås får det bli idag... gud så jobbigt....
*
 

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

ST0PP......JAG hinner inte med. Ska du gifta dig nu? Men fina Anna - GRATTIS, vilken tur han har din tjur ;-). Han får världens finaste Anna till sin fru. Jag är ju inte ett dugg uppdaterad men önskar dig all lycka å ha nu en fantastisk bröllopsdag. Kram

Svar: Tack :-) Japp nu är jag fru tjur :-)
Hondjävulen

2012-06-29 @ 15:31:31
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0