Perfekt gnällväder!!

Drömläge för att gnälla på vädret som alla andra, fast man egentligen tycker det känns helt okey och bara grisslöa framför datorn eller vältra sig ner i soffan och glo på film, samtidigt som man spadar i sig lösgodis och chips.
( naturligtvis kompenserar man upp det hela efter en stund med en nektarin  - säga vad man vill - men onyttig är jag verkligen inte )
*
Det är lite ungefär som med tröttheten... det är ju till exempel helt legalt att använda följande ursäkter;
"Jag är så himla trött idag, det måste bero på värmen... man orkar ju ingenting"
"Gud vad slö man blir när det regnar, man vill bara slappa..."
"Jag blir skittrött när det är så mycket runtomkring mig, stress stress stress... klart man blir slut.."
"Fan vad seg och uttråkad man blir när det inte finns något att göra, man kan ju lika gärna sova..."
osv. osv.
*
Idag konstaterade jag i alla fall att mina plantjordsutlägg inte var helt förgäves.
Det växer så det sprakar ute... :-)
*
*
*
*

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

2011-08-08 @ 17:52:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0