Slurp!

Igår kväll.
Vi ligger och slökollar bidragen inför Eurovision (vuxenpoäng...vuxenpoäng...vuxenpoäng)
"Islands bidrag ser ut som en bajsnödig padda i volanger" säger jag..."Haha Island liksom..till och med askmolnet har de fått med på scenen.."
Tjuren säger inget.
"Har dom dragit ett tårtpapper runt halsen på henne" fortsätter jag mitt elaka sågande.
Ångrar mig sedan.
Redan glömt bort hur min egen spegelbild ser ut.
"Men låten var ju faktiskt helt okey" - Bra försök av mig att snälla till det lite.
"Låter mycket 80 - tal bara"
Tjuren öppnar sin tjurmun;"Ja men det var väl hon som åt upp 80 - talet!"

Nä vi kommer nog inte bli bjudna som eurovisionjury i år heller.



http://www.youtube.com/watch?v=w6dpooV4tlQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0