Vem är det som eldar?

På min rygg?
Det brinner som fan...
Och vem är det som målat den mensröd i natt när jag sov?
Det kan även vara så att jag brände mig igår, vad vet jag?

Det är tydligen fredag idag fast det känns som tisdag, gårdagen kändes som onsdag, söndagen som torsdag och måndagen som lördag.
Man blir inte ett dugg dagvild när man är arbetslös.
Och vågar ni nte se lättklädda bilder så är det dags att blunda.
Precis NU!


1. Lättklädd kusin med bebis i magen!
( Bebis ej i bild )


2. Lättklädd hondjävul.


3. Söt snäppa


4. Lättklädda grodbarn fångade av snäppan.


5. Mycket allvarlig hona som avskyr att kinderna blir till små bollar och huggtänderna syns när hon ler.

Vad händer i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0