Tim;" Jag måste byta sängkläder mamma"

"För i morgon kan jag ju inte säga att jag inte bytt sängkläder sen i fjol!"
Han har sånt skönt intellekt, den pojken.
Välj nu en bra utbildning i så du kan försörja mamma i framtiden.
*
Godmorgon, här sitter min hjärna och snickrar på en sån där sammanfattning av året som man ska göra när det blir nytt år.
Det går inte så värst bra.
Jag har dåligt minne och minns ju knappt vad jag gjorde igår, men några milstolpar kommer jag ändå på.
*Vi har flyttat.
*Jag har inte gått ner i vikt.
*Jag har fått jobb.
*Jag slutade röka.
Jaha det var väl väl allt vad jag minns.
Vad har hänt i era liv det senaste året?
Och vem är vildvikingen som kommenterar min blogg utan att frivilligt röja sin identitet?
*
Här är lite opublicerat ögongodis:
Vackraste lilla Alma - mitt kusinbarn - på besök.
Ni vet hon som gav begreppet "dockögon" ett ansikte!
*
Och hennes lillasyster Sanna - släktens senaste tillskott!
*
Några av mina julklappar!!!
Så himlaste lycklig!
Och här förstod genast alla läsare varför mamman vill att sonen ska använda sitt intellekt till annat än billiga realityspel.
*
Idag hade jag tänkt åka till Birsta för att använda mitt presentkort på Joy.
Joy är ett annat ord för nya kläder, om nu mina manliga läsare inte greppade det genast.
Jag har ju blivit så otroligt fet i år, och är himla less på att gå runt och vara klädd som en soffa hela tiden.
Här ska förnyas!
Fast inte idag då , eftersom Birsta är stängt.
:-(
Men nu ska vi inte hänga valk... förlåt läpp över det, för idag kommer vår privata kock och överraskar oss med en trerätters meny.
Oerhört spännande.
Här är hans senaste skapelse.
En amerikansk jag-tog-sex-timmar-att-göra-och-kostade-trehundra-kronor-och innehåller-bara-choklad-och kalorier-men-är-jävligt-god kaka!!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Harrieth

Gott Nytt År Anna!! Tack söta du för din blogg ;) en låg dag kan jag leta upp dej o gå från dator´n med ett leende... din text o dina bilder kan verkligen förgylla min dag ...Tack! harrieth

2010-12-31 @ 10:21:49
Postat av: Anna

Åh Tack gulliga Harrieth för dom varma orden!!

God fortsättning och hoppas du får en underbar start på det nya året! Kram

2011-01-02 @ 13:50:33
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0