Jag säger bara fy...

För vinter!
Nyss inkommen från de arktiska vidderna på Alnön känner jag mig identisk med Barnen från Frostmofjället.
Jag ÄR ett frostmofjällbarn.
Titanic dök som tur var aldrig upp, jag tror det beror på att jag är korean, för det finns nämligen inga koreanska isberg väl?
*
Jag har inte bestämt om jag ska döpa bilden till "dagens outfit" eller "dagens muslim"
*
Jag kanske kan börja använda det där seriöst... skylla på att jag är korean.
"Ursäkta jag är korean, så jag måste gå före dig i kön", "Ge mig din jävla chipspåse NU, jag är korean så passa dig..." eller "Vaddå entreavgift, ser du inte att jag är korean?"
Eller vad tror ni?
*
Den här dagen hade kunnat bli hur underbar som helst, idag kom nämligen mina favoritspel som allas våran egna favorittjur ( mest min då ) beställt åt mig.
Synd bara att min dator är sjuk!!!!!!!
*
Såg förresten de här bakelserna på IcaMaxi igår...
Klart man är lite extra rädd för Al-Quaida nu men det här var väl ändå att överdriva lite!?
*
*
Simma lugnt nu.

Kommentarer
Postat av: "Drottningen av det Rosa slottet"

Gud Jul Ha ha ha, på riktigt? Ja jag tror han e taliban den ägaren ;)

Och ne, jag tror inte det finns isberg från Korea =)

2010-12-17 @ 15:54:02
Postat av: emmi

Hej!

Anmäl dig i Helgens blogg hos mig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/helgens-blogg-tavling.html#comment



Om du inte gillar reklam ursäktar jag mig & du får ha en trevlig helg! :)

2010-12-18 @ 14:47:32
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0