Ja men gud vilken snygg tidsuppfattning....

Syftar mest på blogginlägget jag ofrivilligt lurade er på igår?
Förrgår?
Blev akut utkallad på jobb, och har sedan dess fått övat mig på att hantera en sop proffessionellt i stallet, lukta hästbajs med värdighet och le med frusna tår.
Jag har också sett ofantliga mängder vit nederbörd på en travbana.
Dessutom får jag betalt för det!
*
*
Mitt egna jobb väntar om ett par timmar, men först måste jag hinna iväg och köpa preventivmedel till katten.
Skulle bara fattas att hon springer runt och avgrundsvrålar medan hon sätter på julgranen här om ett par dagar.
Det känns som att det är en syn jag inte behöver.
*
Vill ni se lite julbilder?
Tomten kom i hundkostym i år!
*
Årets tillverkningar av julkorgar till nära och kära gick hem i år med!
Puh... :D
*
Sett en sån här förut?
Nix ,inte jag heller... men det ä'r ju insidan som räknas eller?!
Ha en bra fortsatt onsdag...

Kommentarer
Postat av: vildman

vi ANDRA NORMALA ! ler med munnen !! skulle vilja se hur det der ut att "le med tårna" hahahahaha GOTT NYTT ÅR PÅ DIG !

2010-12-29 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0