Utmaningen från Carro

Stänger du av mobilen när du sover?  - Never ever!
Vem såg dig senast naken?  - Förmodligen tjuren..om han inte blundade..
Hur såg du ut på högstadiet?  - Blond och med snorgröna tights. som en julgran i ansiktet.
Hur kommer du att se ut om 20 år?  - Asiatisk elefanthona?
Hur var du på dagis?  - var nog för begåvad för dagis...
Hur är du att ha som arbetskamrat? - Förmodligen rätt okey!?

Har du celluliter?  - Va? Vaddå cellullaitt..va...?

Biter du på naglarna?  - Bara om jag är riktigt utsvulten
Har du något handikapp?  - Minskande antal hjärnceller...räknas det?
Är du rädd för att få hängbröst?  - Måste man inte ha bröst först?
Tror du att gud är en man eller en kvinna?  - Alligator?
Svär du?  - Det händer ja.

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?   - Jag är en trevlig tjej. i allmänhet.
Hur homo är du på en skala 1-10?  - Nej, jag finns inte med på den skalan.
Tror du på utomjordingar?  - Ja, jag har ju barn.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?  - Entrecote och bea.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?  - pasta.
Ljuger du?  - Bara i nödfall då.

Har du kysst en polis? - Nepp.
Är du rädd för Securitas vakter?  - Eh? Nää skulle jag det?
Har du nånting att dölja? - Beror på för vem.
Vad har du på din nyckelknippa? kompass så jag hittar hem, termometer så jag vet om det är kallt, också bilnyckel, nyckel hem och till tjuren.
Är du/har du varit gift?  - Nej. Nej. nej.

Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? - Självklart.
Kan du laga cyklar? - Ja om jag måste.
Kan du fixa med bilar? - Varför göra det själv när andra kan bättre?
Kan du baka bröd?  - Oh yes.
Vet du hur man frostar av en frys?  - Men...JAaa
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?  - Bones


Kommentarer
Postat av: Stefan

Vilken tur att du har medlidande.

Får väl se om de mäktar med en skräll i kväll.

2009-03-16 @ 10:45:46
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Loggy

Nääää, Twilight är en vampyrfilm för barn, inget för oss blodtörstiga tuffa tjejer :)

2009-03-16 @ 11:11:02
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Caroline

HAhahahaha =O) du e ju bara för härlig du

2009-03-16 @ 13:21:26
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: inlinquisch

haha lätt det är bara att ta den =)

2009-03-16 @ 15:19:24
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Vet du - när du tar dig an en sådan här utmaning med en massa frågor så får man garanterat skratta.



Jag gapskrattade rätt ut åt svaret du hade angående hängbrösten, det fick mina att hoppa i takt och slå mig i hakan :-D

2009-03-16 @ 15:42:45
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0