De

Senaste dagarna då jag inte har bloggat har jag:
* Jobbat of course
* Varit på dagsutflykt till Hemsön - tjurens stuga
* Spelat Buzz utan att vinna
* Hälsat på Alma - världens vackraste bebis
* Njutit av solen
* Kopplat in fetaste ljudet till datorn i köket

Jag har således inte:
* Bloggat
* Legat redlös på en parkbänk i Timrå
* Blivit biten av påskharen i år heller.


Farbror Melcher....



Här ska vi visst bo under Elitloppet...



Påskigt värre...här färgas det ägg...och Emilfingrar...



Mammas egna påskhare....



Blev inte så lite paff när jag såg de här små liven på OK macken...de är ju sötare än en prinsesstårta



På färjan på väg ut på Hemsön



Tydligen tyckte Per att det var extremt kul under hans sista tågresa..nu är det visst flygbranschen igen...



Kan ni fatta att jag är moster till det här lilla miraklet??
Nä inte jag heller...!!!



Så vacker...Alma född 5/4
Stolt moster = Honan

Kommentarer
Postat av: li

känns tryggt att veta att du inte legat avsmullen på en bänk i Timråland, risken hade då varit att den bitande påskharen tagit sig en smakbit! ;-)kram

2009-04-14 @ 20:58:28
URL: http://izica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0