Visste ni

att det krävs fett med skills för att gäspa, pilla sönder  ögonen av trötthet och att skriva blogg samtidigt?!
Jag är så snuskless på att höra folk som gnäller på att tågen ALLTID är försenade...eftersom att de har rätt blir jag ännu mer irriterad.
De senaste fyra tågen på två dagar har varit sena.

Önska mig lycka till i morgon på 575, nu ska jag gå och gråta högt och ljudligt i kudden och hoppas på att någon hör mig och ger mig en fin present som tröst.
Ett par bruna stövlar från Donnagirl vill jag ha.


Och en 1000 mb extern hårddisk.
Och en ny soffa...helst en svart hörnsoffa med schhhchässlong eller vad det heter.
Och...eller va fan ge mig cashen så shoppar jag själv!

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Kartonghus - nej. Lada på landet med en MASSA skit - ja. Kom och hämta när du har tid.

2008-10-22 @ 09:22:11
Postat av: Kraaam/Åsa

Du är så rolig så jag skrattar högt - jag tror jag ska gifta mig med dig :-)

2008-10-23 @ 23:53:08
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0