Detox

Jag bestämde mig i måndags för att köra en 21 dagars detox.
Äta grönsaker, dricka grönsaker och låtsashata kaffe, kött, laktos, gluten och alkohol.
Känner mig övermodig eftersom jag klarade att sluta röka så galant.
Vill dock helst förtränga att det inte kändes så galant andra dagen utan nikotin men huvudsaken är att det är galant-känslan son sitter kvar i mitt lättlurade psyke.
Så.
 


Sugröret blir min nya vän och juicepressen min älskare.
Värt att nämnas är också att enligt boken bör man starta detta en torsdag eftersom man kan bli trött de första dagarna och det kan vara bra att vila under helgen.
FAIL.
FAIL.
FAIL.
Någon hade förträngt att någon jobbar i helgen.
Jaja.
Jag kör ändå, fyller kylen med så mycket citroner att ögonen tåras bara man tittar på dem.




Kommentarer
Postat av: Åsa Lundgren

hahaha, då kör jag hellre en wrap på magen som detoxar en timme medans jag vilar :-)

2015-06-30 @ 23:47:31
URL: http://asalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0