Dag 4

Åh vad riktigt jobbigt det varit idag, fabulöst väder gjorde att en stor procent  kommunanställda på jobbet gick raka vägen och köpte glass.
Känns så himla svårt att hitta motivationen till att gnaga på en halvtorr morot då...
Hungrig har jag varit också, och som en liten bonus kom mensen också.
Får hela tiden fråga mig själv varför jag gör detta och påminna mig om att jag dessutom valt det helt själv.



Jobbhelgen är över och nu återstår halva måndagen innan man kan unna sig hela 24 timmar ledigt.
2 veckor till semester.
Vill inte ens tänka på hur många timmar det är.
336 timmar är det.
Kunde inte låta bli att räkna ut.
Men healthyboxen kom idag!!! Hurra!
Det vägde upp en liten del av den här dagen!!


Kommentarer
Postat av: Åsa Lundgren

Oj, vad du är duktig. ja att påminna sig själv måste man göra ständigt. Hur många grejer har man inte testat för att nå toppen av hälsa? Just nu är det Nutrilett och wraps för mig.....och en glass ibland :-)

2015-06-30 @ 23:30:50
URL: http://asalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0