Några ord från bilen..

Jag har inte varit snäll så jag får sitta i bilen medan Micke är inne på city gross och handlar.
Eller så kan det vara för att Bönan brann  av efter tre timmars besök på hamnyran och tivolit.
Senaste dagarna har verkligen varit späckade.. Utflykt till Fagervik med hundra barn, några pigga snygga mammor och en muurikka.




Tittade även in på Sagogårdens förskola där småttingarna ska gå i fyra veckor nu medan deras fsk har sommarstängt.
Känns lite sådär, speciellt eftersom bönan är så liten men hoppas det kommer gå bra.
Jag börjar ju nämligen jobba igen på måndag.

*
Igår kväll for vi en sväng till stranden, tanken var väl att vi ( jag och Wille ) skulle bada men det var jävligt kallt så vi bangade på det bägge två.


Busa i sanden funkar ju också!

Nu har vi varit en sväng på Hamnyran och åkt karuseller, ätit langos, korv, trängts, dansat som en smurf och blåst en massa deg givetvis.
Precis som det ska vara.



Tivolitaggade kottar
Bönan i nya conversen!! 


Mer kort kommer från det sen.
Nu har gubben handlat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0