Inte lika bedårande

Med en sommarvärme som peakar på 30 grader när man jobbar.. 
Tur jag brände axlarna rejält igår på bänkåsviken så jag kan använda det som ett peppande motiv till att jag inte kunde ligga på beachen idag.

Sömn har blivit en ordentlig hårdvaluta, inatt ropade Bönan redan kl 23.30 på mamma och hade inga avsikter att sluta ropa ljudligt förrän hon fått bli lyft av son robotiserade mor till sängen.
Där roade hon sig med att göra kullerbyttor och piruetter i sömnen och mamman önskade att dubbelsängen också hade varit en rejäl spjälsäng utan några som helst farliga kanter att trilla ner för.
Som sagt - sömn...

The bantning då?
Jag har kört igång med att räkna kalorier igen.
Känns patetiskt att för sjuhundrade gången säga på jobbet att "nej tack jag bantar - igen" men nu jävlar i helvete ska det funka.
Right - bara tredje dagen idag men jag är fortfarande pepp!
Med en skämsvikt på hela 73,4 kg i måndags siktar jag på 1 kilo i veckan tills jag nått 65 till att börja med!
Nu ska fläskpaddan bort!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0