Öppnar locket och vad hittar jag??

Typ helt vanliga tangenter och en dammig skärm skulle kunna vara den mest korrekta faktan.
Har blivit så sjukt bortskämd att ha paddan på magen nu så det känns så 2012 liksom att smattra på vanliga tangenter.
Haha.
*
Minibus växer och det gör hennes lägenhet också, det är nog därför det känns som jag har datorn nere vid fotknölarna nu, herregud jag känner mig stor som en späckhuggare i Guiness rekordbok.
Har spenderat lite av kvällen i två byrålådor, för att göra en liten inventering av bebiskläder.
Det gick bra kan man säga.
24 bodys, 9 mössor och 15 par byxor är bara några exempel vad man hittar när man är glömsk.
Kontenta: Nu kan du komma ut istället för att sparka sönder mammas revben Minibus!!
*
*
Tittttttta!! Som wille brukar säga, den husligaste av husliga hondjävlar har äntligen lyckats gjort en matlista för kommande vecka.
Jag vet inte i vilket husligt tillstånd jag befann mig i för jag kan varken se chips eller pizza på listan... men det kanske är för att datorn är nere vid fotknölarna???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0