En mysig liten summering av året 2012

Är det väl meningen att man ska plåstra ihop här, men eftersom jag är ganska dement är jag ursäktad,  och kan med gott samvete säga att jag inte minns så mycket av året som gått.
så nu var den summeringen avklarad.
*
idag återvände jag till verkligheten efter fem dagar på jobbet, jag kände att jag behövde vila ut och stressa ner ordentligt så for till Birsta och ställde mig i en fet bilkö för att sedan kryssa tre varv runt shoppingområdet för att hitta en parkering.
Tur inte bilen har censurfilter och tur att inte Wille är född med en ordbok i öronen.
Jag lät nog nästan som min trafikaggressiva man när jag var som elakast.
*
Nytt år, nya tag, ny bebis ute snart.
vi har bestämt namn - Har jag sagt det?
Nej det har jag nog inte :-D
Krampåeralla. 
*
 
Blir sjukt grinig över att det krånglar smycket med att lägga in bilder här, hallå det är 2013 och man klonar får och åker till mars, men det går fanimig inte att få in en bildjävel i blogginlägget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0