En eftermiddag ute

med en hajpad 15 månaders kan ju göra till och med Usain Bolt svettig.
Om han nu hade varit på Vibacke förskola i eftermiddag alltså.
*
 
 
Med målet i sikte...
*
Snart framme..
*
Men få fingrarna ur...** mamma och KOM...
*
Få se nu, klättra som en björn....
*
Om det inte var så jävla snorhalt...
*
Skills som värsta sköldpaddan... landa alltid på rygg och le mot publiken!!
*
På`t igen bà!!
*
Jag vill ha fyra skridskor morsan.. fyra!! och du är bra dum om du undrar varför....
*
Tur mamman är både vindögd och inte dag äldre än 25.
*
Hem och göra potatisgratäng.. vilken tur att det var min egna ost.. ville gärna ha någon annans ost i maten liksom....
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att dom kan röjja av sig ute iaf ;) vad stor han har blivit :D

sara

2013-01-06 @ 07:22:42
Postat av: johanna

Hej!:) kikar in för att tipsa dig om en tävling som pågår på min blogg just nu där du kan vinna ett valfritt par solglasögon :)
kram!

2013-01-07 @ 21:32:11
URL: http://johannaj.se
Postat av: Åsa L

Roligaste inlägg jag läst på länge, hahaha

2013-01-18 @ 13:35:20
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0