Utekaffe, marsansås och plastikoperation

Idag blev vi förbannade på Willes magsjuka -  vi kontrade den med en promenad ute på Spikarna, passade på att göda några stackars änder inför jul och dricka kaffe ute i friska luften.
*
*
*
*
Som en del av er kanskevet är min äldsta son otroligt miljöskadad av någon för mig okänd faktor.
( Trasig gen? )
Sedan barnsben har han alltid varit närmast fobisk mot att bli kladdig om händerna.
Bli inte förvånad om ni ser honom äta kycklingklubba med gummihandskar ( helt sant ) eller dricka chips ur påsen för att slippa bli flottig om händerna.
Och jag, en förstående och klok mamma som jag är - trots att jag är (som) en ko - vill ju naturligtvis hjälpa honom lite på traven med 10% kognitiv beteendeterapi och 90% direkt exponering.
*
 
Det gick jättebra att trycka ner hans ansikte i marsanskålen.
Han skrek inte alls lika mycket som jag trodde han skulle göra = framsteg!
*
Avslutar med en bild ( riktig?? ) på vår allas lilla Kissie.
Skämtar hon nu med sig själv eller?
För så här kan väl inte flickebarnet se ut på riktigt heller?
I så fall är det fett läge för Jokern att gå hem och grina nu.
*
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha! ...90% direkt exponering är min typ av föräldraskap!
Eller jag menar, stackars barn ;-)

Svar: Haha skönt jag inte är ensam!!!
Hondjävulen

2012-09-09 @ 21:09:12
Postat av: Åsa L

hahaha, nu förtjänar du titeln hondjävulen :-)

Svar: Underbart ♥
Hondjävulen

2012-09-10 @ 09:47:19
URL: http://asalundgrens.blogg.se
Postat av: Melvins morsa

Ja eller så tagit lärdom av sin mästare- dvs Jokern! Tävling pågår, vem kan bo i en mänskokropp och ändå se ut som..... ??? ja, som dem gör??

Dina vackra (snart förstörda) söner, mijlöskadade eller ej så bör ko mamman ta en liiiiten rast nu, så att pojkarna överlever ett år till i ladan(hemmet). ;D
Kram från en annan skadad (ko) mamma....eller va det häst??


Svar: Haha, ja men kan de stackarna inte få bo under ditt tak ett tag - för säkerhets skull - så de får andas lite "normalt" liv?Moooh...
Hondjävulen

2012-09-10 @ 13:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0