Birthday

Så var det då dags för kalas nummer 1 - Wille 1 år.
Lika bäst han får berätta själv....
*
 
 
*
Så typiskt mina päron asså... helt nyvaken satte de ner mig i en himla stor plastpöl fylld med......bollar..?
Vad göra? Jag ville ju liksom inte grina eller vara taskig när dom hade ansträngt sig, trots att jag fattade noll - så jag tog på mig en neutral min. ( och skiter i att berätta att jag grät så tårarna sprutade första minuten )
*
Helt plötsligt fick jag inte kasta bollar runt hela köket längre? Ja`ba`hallå liksom vad tänkte ni när ni gav mig ett fucking BOLLHAV då??? Hur som helst stod det plötsligt fullt med fötter i köket och det blixtrade överallt och alla visade tänderna såg visst glada ut.
"Öppna" sa dom... så jag öppnade.. munnen som jag brukar...
*
 
 
Lätt att öppna paket utan sax eller? Förresten är det mycket roligare med blanka snören, jag får aldrig ha snören annars så jag passar på....Min polare Alwin kan öppna paketen...
*
 
Sen skulle jag få....tårta? Mycket snack och liten verkstad säger jag - himla ståhej om att jag skulle få äta tårta själv första gången blablabla.. och vad ger dom mig?
Ett roadkill med grädde och en krockad mandarin??
*
 
Men jag ville inte såra... mamma hade ju trots allt lagt ner sin själ i skapelsen (!) så jag smakar väl lite i brist på majskrokar...mmm helt okej faktiskt....
 
Ja för fan... den slinker i...ska bara för-tugga den lite med händerna först...
*
 
Sen kom farmor och farfar på kvällen...med ett jätteroligt paket som man såg rakt igenom! Det låg visst en annan bebis i ldan, helt upp och ner men lika glad för det.
Verkar va en kul låda det där..
*
 
Ja jag ska bara klappa paketet lite... släpper ni ut min kompis ur lådan också eller?
*
 
Jag längtar redan till nästa kalas på lördag!!
Va trött du ser ut mamma, och sover pappa redan där på golvet?
Utan välling??
Pappa????

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, underbart inlägg =)

Svar: Wille tackar ;-)
Hondjävulen

2012-09-27 @ 17:43:45
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0