Som i graven

Har det varit här ett par dagar - jag vet.
Jag har försökt haft lite dåligt samvete för det, men nä - det funkade tyvärr inte.
Samvete känns faktiskt lika rent som mina nytvättade mammatrosor.
( Nej, jag har såklart inte mammatrosor, det bara känns så när man av bekvämlighetsskäl drar upp dem till dubbelhakorna fram så skinkorna ploppar ut på baksidan )
*
Först vill jag att ni ska hälsa på vår nya familjemedlem - senaste tillskottet som anlände idag, och det är inte en 22 veckor för tidigt född bebis utan en ny vagn till Lillbus.
*
*
Ett blocketkap nerprutat till 400 swedish crowns.
Det är hans tredje vagn nu, och jag vågar knappt tänka på att det snart är dags att införskaffa en dubbelvagn samt en enklare sittvagn också.
Glömde nämna att vi ska riva altanen och bygga ett barnvagnsgarage också.

*
Nästa nya familjemedlem är herr soffa som anlände förra tisdagen i sällskap av fröken soffbord och fru tv- bänk som tyvärr måste bytas ut så bilder på dessa kommer sen.
Att dumpa den gamla ihopspikade bajsbruna skinnsoffan som var så ful så den höll på bita sig själv i armstöden, och istället sjunka ner i den här mjuka myshögen gav en sjukt gudomligt skön lyxfeeling.
Observera att den svarta sopsäcken till höger INTE är ett misstag utan en fräsigt placerad assocear.
*
*
 
"WTF??" Pissar du på mig eller, kranjävel?
*
Åhnej, redan en tjuvrökare :-(
*
Nu blir det fortsättning på Falk- maran här så vi ses väl en annan dag?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0