Kind of busy... typ..

Den här veckan har jag varit så oaktiv att jag borde skämmas.
Nyhetsbrevet på mailen talade om att jag just nu "kliver in i den bästa perioden av graviditeten, tröttheten är borta och du känner att du strålar.."
Eh.. 
Möjligtvis att jag känner mig lite radioaktiv ibland, till exempel när halsbrännan och illamåendet hånglar upp varandra och gör mig läckert pistagegrön i ansiktet.
Tröttheten är borta, visst - den ersattes ju med en lightversion av kronisk medvetslöshet istället.
En komapatient är piggare än mig på mornarna.
Sjukt positiv har jag blivit också. ( läs ovan ).
I veckan har jag förutom det vanliga;
*
Fyndat riktigt girlish kläder på Tradera.
Bästa fyndet ever måste jag erkänna... tjugotre spänn för rubbet här...
*
Skolar in Lillbus på dagis..
*
Första dagen fick han lära sig "botten upp".
Skönt att vi valde rätt förskola tänkte vi då, och pustade ut.
Jag menar, det är ju viktigt att föräldrar och förskola jobbar mot samma mål och har likvärdiga värderingar.
Det är ju barnens framtid det handlar om!
*
Käkade gratistårta på Ica Maxi.
Livet är underbart när man inte har så stora krav på det.
*
Avslutningsvis tänkte jag nu att tårtan skulle få sällskap därnere i magen av lite grillchirre till Criminal Minds!
Hallåe.. jag kommer ju ändå inte i mina jeans..okeeyy!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0