Men jag ser på film och äter chips och dip istället.

Här borde jag egentligen berätta till exempel hur min födelsedag var, hur en farbror på jobbet tyckte jag såg ung ut för att fylla 50 år och att halva ligan sjöng på morgonen.
Jag borde skriva ner sången jag fick av Bea, ja det gör jag också förresten den gick såhär;
"En liten anka ( hon kallade mig Anna Anka ett tag när jag var lyxhustru i Timrå ) tvätta å tanka,
Magen den banka uti hundrade år, ja visst bör hon vila,
men jobba och ila, ja jobba och ila uti hundrade åååår"
Inte alla födelsedagar man får sånger...
*
Ja allt det här borde jag göra men ikväll skiter jag i det och äter chips och dip i soffan tillsammans med min tjur, en brasa och två nya Johan Falk.
Eventuellt tillsammans med ajfonen också.
Och minibusan.
Så svårt att be henne gå och lägga sig liksom.
*
"Nu är klockan mycket, nu får du gå och lägga dig annars blir det inget lördagsgodis när du fötts och blivit ungefär 3 år"
I morgon blir det prommis och utflykt med Sara och Alwin och Madde och Molly.
Snällt av dem att dra med mig, synd för dem bara att de inte vet vad de ger sig in på.
Vi hörs nästa vecka då jag kanske tagit mig hem då.

Kommentarer
Postat av: Melvins morsa

hahahaha.... härlig sång och bra att de drar ut preggo kvinnan. ;D
Nu ska frun ha en fortsatt trevlig kväll med både tjeren och Johan :D

Svar: Men tack bästaste du ♥
Hondjävulen

2012-11-09 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0