Jag tycker att Sylvia Vrethammar ser ut som något som ingen vill ta med hem

Ville bara säga det liksom.
Till och med MED smink ser hon ut att ha fått något flak Kickifestis för mycket...
*
Idag har vi varit ute och picknickat i det grå.
*
Ja det här var typ förra veckan, innan ens lördagen var påtänkt - se det som en förrätt.
Wille har den där allvarliga minen som betyder ungefär;"Köper du inte en sån här bil till mig mamma kommer jag sätta dig på ett jättedåligt ålderdomshem när du blir gammal där man bara får äta gråa uppvärmda kroppkakor utan sylt och duscha varannan vecka."
*
Det här är idag.
Wille känner flowet i att sitta på blöta kalla backen där säkert hundra hundar gått förbi och kissat de senaste åren.
Men det verkar ju kul ändå.
*
Madde har en riktigt fet grogg i sin flaska som ni ser.
Närå, jag bara skojade, det var bara cola.
*
Sara is the poser.
Typisk pajas liksom.
*
Ponera att jag inte ser ut som en blek leopard i ansiktet.
Ponera samtidigt att jag faktiskt inte är så vindögd så jag kan se min egen rygg.
*
*
"Missade jag vad som just var så jävla kul eller?"
*
Också Alwin i sin grymt snygga "comhem - overall".
Frisk luft tröttar ut heter det visst.
Just därför är jag så trött så jag egentligen skriev det här inlägget i sömnen.

Kommentarer
Postat av: Snurkasmamma

Hahaha

2012-11-10 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0