Det är väl på sin plats med ett inlägg

Trots att jag ligger döende i halsförlamning och har feber med säkert minst 40 grader över kokpunkten ( som i Sverige för övrigt är 100 grader, right? )
Eventuellt överdrev jag lite där men jag ville verkligen att ni skulle strö lite sympati över mig när jag är förkyld.
Idag har jag alltså inte gjort många knyck - dock har jag fixat en present till Tim inför hans födelsedag som jag är helnöjd med.
Tack till Tessan utan att avslöja för mycket nu haha..
Ytterst tvivelaktigt att sonen sitter på andra sidan väggen och ens skulle tänka på att slänga bort viktig tid på att läsa sin morsas blogg men ändå.
*
I morgon kommer det en fotograf hit och tar läckra nakenbilder på mig och tjuren.
Nej, det gör det såklart inte - hon ska ta lite juliga bilder på barnen ( utan snortrådar och röda näsor ) är det tänkt och jag hoppas verkligen jag orkar rodda med det i morgon förmiddag.
Nej nu börjar febersvettningarna komma tillbaka...jag ser ljuset nu.... är jag i paradiset?
*

Kommentarer
Postat av: Melvins morsa

Kramisar på dig! <3 tycka-synd-tycka-synd..... räcker det med empati nu?? mera?

2012-11-28 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0