Teatime!!!!

Ännu en gång har jag blivit utvald av Buzzador att få testa spännande produkter, denna gång testar jag te!
Det är Liptons nya pyramidteèr som ska avnjutas både med vänner och gott tilltugg.
Det här med gott tilltugg avnjutes till det mesta här hemma så det försöker jag dra in på - tyvärr har det inte gått så bra de senaste 30 åren men jag jobbar vidare på det haha.
*
*
Gratis är gott och det är jättekul att få pröva och utvärdera produkter!!
Det här fina paketet hade den duktiga brevbäraren lyckats baxa ner i brevlådan.
*
*
Sagt och gjort, jag tog med mig halva paketet till syrran när vi hade viktträff där och sen testade vi.
Med och utan mjölk och socker och tyvärr UTAN något gott till...
Hittills är det "Forest Fruit" som leder smaktoppsligan, tätt följd av "Earl Grey" medan "Green Tea med mandarin" hamnar i både vrångstrupen och senare i slasken.
Någon som bryggt te på hö och ensilage får en kraftig nostalgikick där.
Men vi testar vidare, ska ut och ragga fler kandidater i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0