Vanlig måndag

Och inget går som planerat som vanligt.
Promenaden på förmiddagen avbröts snabbt då Wille kände för att trycka ur sig "lite" bajs  mitt i det mysiga utemelliset, och i samma veva ringde Tim från Långtbortistan och hade allergikänning av katter och ville ha hämtning.
Så jag klonade mig lite snabbt och sprang barnvagnsrace hem, mockade på Wille, gjorde lunch och väntade på att mitt andra jag skulle köra fel två gånger i skogen, hitta Tim ändå på ett ställe där kartan inte är ritad ännu och komma hem så jag fick åka på Ica maxi och handla någongång.
*
 
*
I morgon planerar jag att stiga upp.
Hoppas det dyker upp något oplanerat oförutsett som gör att jag måste ändra på de planerna.
*
Vi gick förbi en blomsteräng idag.. "Oj vad mycket såna där Mariekex" sa Sara.
Man måste ju bara gilla henne.
 

Kommentarer
Postat av: Snurkasmamma

Din stackare som fick feja å dona, men d gick ju bra till slut:) hoppas vi hinner gå lite längre imorn innan d händer nått:)

2012-06-25 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0