Testar tidsinställt..

Så får vi se om det fungerar.
Ville bara visa att madrassen från AeroSleep faktiskt kom igår!!
Snopet att den hade legat på Statoil och väntat på mig ett tag, kruxet var ju bara att jag inte hade en aning om det :-(
Madrassen hade i alla fall sällskap av det efterlängtade överdraget till bilstolen - herregud ibland har jag ju kunnat vrida ur en hel bag- in -box från stackars Willes tröjrygg... och dessutom var det ett lakan med i paketet också!
Sånt lyx!!
Älskar att få nya grejer, och speciellt till Wille :-)
Sängen är bäddad med ny madrass och nytt lakan och jag går och lägger mig med nytt leende , och inväntar det tidsinställda inlägget medan jag undersöker insidan av ögonlocken några timmar.
( Förhoppningsvis )
*
*
Ska kanske tillägga också ifall ni undrar att Aerosleep är en produkt utformat för t.ex barn med astma och/eller som vi - som har ungefär 27 grader varmt i sovrummet under somrarna - som vistas i dåligt ventilerade miljöer.
Det här blir spännande .... GLAD MIDSOMMAR förresten! Det är ju i morgon idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0