STOPP!!

Vilken otroligt händelserik dag idag!
Jag har fått ett kortare vikariat, och Wille har fått dagisplats.
Var sak på sin plats.
Pappan är pappaledig och livet blev preics lagomt orättvist.
Jag känner mig som Piff och Puff på julafton när de ska förklara - ni vet så Benjamin Syrsa säger "Vänta vänta vi förstår inget, vi visar istället "
*
Ni förstår ju själva - en dag som börjar såhär kan ju knappast gå fel...
*
Sen kom det lite rolig post...
*
På väg ut på promenad - och glass - fika med Sara och  Alwin ( lägg märke till den  matchande randiga nappen till höger ) och den här bilden får mig genast att tänka på...*
*
*
Efter några telefonsamtal mindes jag plötsligt att vi brukar äta middag i vår familj, slängde ihop ett kladdigt mästerverk som jag döpte till "Stressad lax i improviserad klädsel"
Sedan bar det av till Bea...
*
Där jag äntligen fick träffa hennes dotter M som visst inte var 6 år längre - stora fina tjejen ♥
*
Djupdök i nageldekorhimlen och tjuvknäppte lite på allt lull-lull och bling-bling
*
Då plötsligt min  underbara vän Pia dök upp och överraskade med den här mumsigt fina korgen!!
Jag blev dagens fågelholk!!
*
Och efter tre timmars pill och slit var min bröllopspresent från finaste Bea färdig!!
Ett helt otroligt jobb som resulterade i de finaste naglarna jag sett!
Och dom e mina!!
Tack alla människor runtomkring mig för att ni finns i mitt liv ♥
Över & Ut/Honan
 

Kommentarer
Postat av: Micke Näslund

Hahahahahahahahaha, en lugn och skön dag med massor av livsåskådning....... NOT!!!! Jisses amalia, hur klarar du dig utan Losec?? :)))) Jag brukar köra nagelvård jag med :) Vet du hur fina nagelband man får av motor och hydraulolja??? (spruckna, torra, vackra) :))) Bra jobbat med allt!!!! Duktig du!! :)

Svar: Haha vem säger att jag inte skottar i mig Losec? ;-P Nej skämt åsido ser det ju inte alltid ut såhär tack och lov.Vore ju himla hektiskt om man skulle gifta sig stup i kvarten menar jag ;-P Tack förresten för tipset om hydraulolja... kläderna blev jättefina på kuppen :-P
Hondjävulen

2012-06-29 @ 00:23:22
Postat av: Lina

Men vänta här nu..bröllopspresent? Ni ska/har gift er?

Svar: ;-) Ja nu är vi gifta :-) Herr och fru Tjur!
Hondjävulen

2012-06-29 @ 10:07:32
Postat av: Melvins morsa

Bra Att ni gillade korgen! nu när ni fågelholkat färdigt i munnen av förvåning så kan ni ju ta skatorna som byggt bo däri och ha inflyttningfest åt dem i den gröna korgen. ;D

Svar: ASG Du e rolig du vännen ;-D, saknar dig ♥ vi har dessvärre inte stängt gapen än så vi behåller skatorna ett tag till :-)
Hondjävulen

2012-07-04 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0