Sömniga tankar..

Lillbus vaknade 6.10 i morse.
Det tyckte han var en bra idè.
En kvart senare gav jag upp, då han legat och gjort stora snöänglar i mitten av sängen och jag slogs av att det kanske var dags att klippa hans naglar.
Min arm kändes plötsligt väldigt randig.
Wille blev så glad när vi äntligen klev upp att han bestämde sig för att kolla exakt hur hårt mitt vänstra ögonbryn sitter fast.
För säkerhets skull det högra också.
Ifall det skulle sitta löst.
Favorithobbyn är också att kolla så jag petat rent näsan ordentligt, det gör man enklast genom att köra upp 1+1 finger i valfri näsborre och klösa runt i näsrummet för att krafsa bort eventuella kvarglömda rester.
Vilken servicekänsla han har, min son.
*
Klockan 8 var han trött, sova, flaska, snutte, vaggviseskivan på repeat, böka...snarka..
Hur kan man älska någon så oerhört gränslöst mycket? ♥
Vad var mitt liv innan du kom älskade barn?
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0