Slut på nät..

Förra inlägget har jag försökt posta sedan kl 9 i morse, räknar man grovt men ändå inte överdrivet blir det ca 870 försök idag.
Då kanske ni förstår att jag inte gjort så mycket annat som jag kan skriva om här.
Har inte hunnit ett skit faktiskt, bara gått 6 km offroad i björnrik vildmark, hunnit komma hem,  stressat igenom lite hushållssysslor ( tvättat en hög stor som Södra Berget ) hängt berget och sippat latte.
Nätet är verkligen kasst på Hemsön... synd.. för det är det enda som är kasst däruppe - annars är verkligen allt som en enda stor hårinpackning för själen!
*
Förlåt tjuren för att jag exponerar din snygga stjärt såhär offentligt, jag vill bara visa alla slarviga läsare hur det går om man glömmer husnyckeln hemma och litar på att barnen glömmer att låsa..
*
Ser ni den här killen på stan - tveka inte och be om en autograf, jag lvar att den kommer vara värd grymt mycket i framtiden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0