Dagens Bilderbok

Japp, nu var det godkänt och klart.
Jag har fått en ny sambo.
Jag bor och lever inte längre med Mikael Svensson utan med Mikael Norell.
Det är också honom jag kommer gifta mig med om några dagar.
*
Intyget från PRV kom idag med posten, nu är det "bara" jag, Emil och Wille som ska ansöka om namnbyte efter vi gift oss.
Tim vill inte byta namn, vilket han såklart verkligen inte behöver om han inte vill.
*
Vet att jag frågat förut men kan inte låta bli att tjata - varför blir fotona liggande när man för över dem från iphone till dator?
VARFÖR???
*
Nu blir det bilder från dagen.
Passar på och slänger ut en varning inför morgondagen.
Sara och jag +  de små ska åka till Ica Maxi och handla midsommarföda.
Stressade småbarnsmorsor som svettat sig halvvägs in i klimakteriet och som dessutom nyss har fått barnbidrag kan vara ruskigt självupptagna och livliga.
*
Wille Svensson - en ganska aktiv figur här i bloggen som ni kanske sett förut?
*

Alwin Nilsson - okrönt expert inom kvalitetssäkring av Duplolego.
Nämnas kan även att Alwin tog rekord i rymningsförsök ur bebishagen.
Bra där Alwin, blivande SM - guld 2019?  :-)
*

Söta Meja Lidin såg ut såhär i tre och en halv timme - mässandes ett högt entonigt ljud som endast gick att dämpa sekundvis med majskrokar eller napp.
*

Ja det var ju mammor med också såklart.
*

Godhjärtade lilla Bell med världens största hjärta.
Är aldrig avig mot någonting så länge det inte gäller sova och äta något annat än fruktpure.
*

Svårt att få en bild av en kille i farten - Lex sken som en sol
*
Och avslutningsvis...

Wille som illustrerar ; "Farsan jag vill ha en synth, farsan..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2012-06-19 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0