Men fixa appen nurå...

Jag har inte bloggat idag och inte 75% av gårdagen heller förutom inlägget på förmiddagen.
Detta beror troligast på;
1. Vår osynliga hund har ätit upp datorn.
2. Jag åt en dålig sill på midsommarafton och drabbades av akut hardcore - dyslexi, och vet inte vad krafset på tangenterna är, och inte vad tangenter är heller för den delen.
3. Vi har varit i stugan där det inte finns täckning - vilket hur som helst inte spelar någon jävla roll eftersom blogg.se inte tycker de behövar laga det förbannade app- felet.
*
Och ingen vill/kan tala om för mig hur jag pimpar bloggen eller varför korten från ipon..iphå..ajf??&%%** en hamnar på snedden när de landar i min dator heller.
Nej - titta på en blomma så går jag och lägger mig nu.
Vi hörs.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0