Jag och tvåhundra snorungar

befann oss på Arbetsförmedlingen idag!
Arbetsförmedlingen är ett ställe i stan där det kostar 25 kr i timmen att parkera på - vilket är ganska störtlöjligt eftersom; Arbetslösa människor har inte massa guldpengar att stoppa i parkeringsautomater, de stoppar guldpengarna i sina barn istället så de ska hålla sig mätta längre.
Eventuellt kom jag ifrån ämnet lite där.
Jag och Tim var hur som helst på arbetsförmedlingen idag,
En kille kom lufsandes in i leriga kängor, cammobyxor och grön trasig jacka.
Långhårig, jättestora nosringen mitt i ansiktet ( läs. JÄTTESTOOOORA ) och med en helt fantastisk meningslös uppsyn.
Undrar vad han fick för jobb?
Handdukshängare på Scandic?
Portkläpp?
*
Superjättemegastressig hatr den här dagen varit :-(
Minns inte ens hälften vad jag gjort.
*
Wille i söndags på gåbingon.
Sover entusiastiskt.
Lyckades dock inte fånga någon fluga med munnen.
Stor i käften som pappa ;-)

Kommentarer
Postat av: Melvins morsa

Ja men då fick du åtminstone känna dig förståndig bland alla "snorisar"! jag mena gammel e vi ju inte! Nä bara förståndiga! ;D

2012-06-12 @ 14:49:27
Postat av: Anna Engberg

Gammal? Det ordet blev jag tvungen och googla på ;-P

Förståndig visste jag konstigt nog vad det betydde :-)

2012-06-12 @ 23:40:54
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0