En känsloladdad dag i sin ändo

Ända?
Ände?
Änder?
Anka?
Hur säger man egentligen?
Hur som helst skyller jag på restpartier på gravidhormoner idag, glömde såklart applicera bölvänlig mascara men vadå - har man för mycket hormoner som måste ut via tårkanalerna så kunde jag inte valt en bättre dag.
*
Emils avslutning i Tonhallen var jättefin, det tyckte säkert de andra 2000 personerna med som lyckats få en parkering inom kommunen med.
Emil är inte direkt en linslus men jag lyckades muta honom till ett foto .
*
Min stora lilla kille med den enorma humöret...♥
*
Mera bilder under dagen; några har jag tagit från Tims flickvän Marias facebooksida - Om du läser det här Marreh så hoppas jag det var okey ♥
*
Livet väntar på dig gubben ♥
*

Tim får ett stipendium på 500 kr för lysande studieresultat i math and science.
*
*

Underbara älskade ungar!! Fina ni är!!!
*
Engelska skolan är en skola man inte kan beskriva med ord, utan att låta som en sektmedlem kan jag bara försöka likna den med samma entusiasm som ungefär en månresa eller en bingolottovinst.
Apropå vinst har jag inte glömt att jag lovade en utlottning.
Tadaaa...
*
Det är två produkter som jag själv vunnit men iställer väljer att låta någon av ER vinna.
Det ä en rengöring från Vichy värde ca 120 :- och en mascara från Max factor 24h False lash effect värde ca 179:-
Bra va!?
Tidigare utlottningar har det inte direkt varit rusning till vinstbordet så jag tror det är rätt lätt och vinna!?
Allt jag begär är såklart en liten kul motivering till varför du vill vinna kitet.
Bajsenkelt!
Kom igen nu.
NI FÅR EN VECKA PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fina dina stora pojkar är ja den lille med naturligtvis. Jag saknar skolavslutningar, men dom kommer snabbare än vad man tror.

2012-06-08 @ 22:58:37
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: snurkasmamma

Jag borde ju vinna för tänk på stackars tobias som får se sin sunkflickvän utan mascara varje dag:)

2012-06-08 @ 23:07:37
URL: http://snurkasmamma.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag borde vinna för att kunna piffa till mig något, de 4 minutrarna per dygn som jag får avlastning från en otroligt krävande och gnällig lite madame som jag såklart älskar av hela mitt hjärta ;)



Kram

2012-06-10 @ 17:03:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad härlig skolavslutningen såg ut!



Vore perfekt att vinna! Då kunde jag både bli ren och få vackra ögonfransar! Det vore nåt... :)

2012-06-11 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0