Eftersom

appen har fuckat upp rejält och jag inte kan blogga från mobilen blir det dåligt med uppdateringar.
Och raskt över till nästa i - landsproblem - vilken otrolig respons jag fick på inlägget om bloggdesignen!!
Hela noll stycken!!?
Ska jag tolka det som att ni skiter i designen eller att ni är lika borttrollade på sånt som mig?
*
Jättecool boll som jag köpte till Wille idag, den discoblinkar :-)
*
Idag har vi shoppat, lunchat och kvällens aktivitet har bestått i inskolning i en hemtjänstgrupp!
Hur roligt som helst!!
Det som var minst roligt ikväll var den sunkiga kvinnan med gäddhäng i grillkiosken.
Stereotypen för den bonnhålska korvmojjen, fläskiga armar med bleka dåliga tribaltatueringar, gula tänder, hennafärgat hår med utväxt, för tajta jeans,lite för mycket kletig mascara, mycket för mycket rött läppstift,  urringad tröja med ett hål i och det värsta av allt - FOPPATOFFLORNA!
Finns det nåt fulare än foppatofflor?
Stilmissarnas stilmiss... förstenade disktrasor med hål i...fy fan vad jag hatar foppatofflor i civila sammahang.
Jag har ett par själv faktiskt - illgula är dom , och jag använder dem ibland  - men bara hemma!
Jag skulle aldrig lalla runt på stan i dem, det är ett brott likvärdigt kombon latexmask och mankini med puffärmar offentligt.
*
I alla fall, den här korvhäxan i grillkiosken, det fattades verkligen bara ciggen i mungipan och kickifestisen i den andra samtidigt som hon vände runt din grillade korv på stekbordet, drog ett halsbloss och skrek ;" Ketchup och seeenap?"
Mmm... någon som plötsligt blev sugen på två grillade med mos?
*
 
Du glömde foppatofflorna Kikki....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0