Dags att tagga ner...

Efter ännu en hektisk dag!
Det gör jag med en stor latte här vid datorn :-)
Somliga hämtar kraft i tv -soffan men där blir jag bara rastlös... jag sitter hellre här och... ja ni kan repliken... :-)
Ikväll brann det visst i Öde gamla skola - jaha tänker ni, spelar väl ingen roll eftersom den var öde..
Men alla Alnöbor vet ju att den heter Öde, och visserligen har den inte varit skola på länge men ändå!
Jag gick i femman där och minns fortfarande hur vi lekte ute på skolgården, man kastade en boll mot väggen och när den studsade tillbaka skulle man hoppa över den.
Fantastiskt kreativ redan då som ni märker.
*
Idag har det visst varit skolavslutning på många håll, det firade jag med att shoppa lite på Birsta.
*
*
Inga madrasser i brevlådan idag heller.. ska jag måsta surna till nu?!

Kommentarer
Postat av: Micke N

Förstår vad du menar, har vart i Lule i veckan. Passerat både önskan och skrike. Båda bynamn men fantastiskt motsägesfulla :))Och med vägverkets nollvision kan jag säga att mittvajern också studsar tillbaka på ett egendomligt vis ;))

Svar: Haha önskan och Skrike?? Låter som ett mantra på förlossningsbordet tycker jag ;-P
Hondjävulen

2012-06-15 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0