The Altzeimerz slår skoningslöst till igen

Vilken korg var det nu vi fick av Pia igen?
Och vilken kom storken med?
*
Den här måste ju varit från Pia...Hon vet ju att vi älskar tunnhåriga bebisar i randiga robotdressar...
*
Och då måste den här vara från storken..Alla vet ju att vi älskar att moffa i oss massa gott med..
Ja så måste det vara.
Skönt man inte börjar bli vimsig liksom.
*
Dom här uberglammiga naglarna jag har i armsluten..- är grymt snygga - men även ganska fantastiskt opraktiska har jag upptäckt.
Att sms;a normalt är ju bara att glömma, jag skulle skriva till Tim "Kom ner och hjälp mig bära" men lyckades istället skriva ner grundpelarna i Nordrysslands jämställdhetslag - och det bara på bråkdelen av en sekund.
*
Det är upplysningsvis jättesvårt att peta sig i näsan ordentligt med dem.
Ja - alltså inte för att jag är en sån som petar i näsan såklart, men rent hypotetiskt.
Skulle det vara typ jättesvårt.
Men hey... har du byggt ut lite eller?
Typ slagit ut en vägg eller två kanske?

Kommentarer
Postat av: Jessan

Alltså jag dör av skratt!! Vaaaar får du alla ordvitsar och grejer ifrån?

Svar: .....Storken...? :-)
Hondjävulen

2012-07-02 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0