Redo för del 2?

Sagan om de två busungarna går vidare....
*
"Shit va kallt det är... varför har dom tryckt ner oss i den här färgglada diskhon nu?"
"Jag inte vet jag, men kallt så in i helvete är det.. ska jag kissa eller skaka läpp först?, förresten tycker jag din mamma tittar konstigt på min fot"
*
"Hey..lägg av...jag satt faktiskt och kissade därborta i hörnet, för min polare frös så jag skulle teperera vattnet lite... sätt tillbaka mig i hörnet..."
"De e lugnt brorsan, just nu känner jag ingen kyla, måste kolla in den här konstiga gula pippin... den har en lucka på magen istället för navel, skumt som fan ju!"
*
"Allvarligt farsan, släpp telefonen och kom och dra upp mig nu innan jag börjar slå ihjäl isbjörnar här, de e inte kul längre.Be gärna mamma sluta flina också eftersom jag har jävligt svårt att se det roliga i det här"
*
Mmmm så sött med barn ♥

Kommentarer
Postat av: Snurkasmamma

Hahaha så Jävla kul!!!

2012-07-06 @ 00:29:07
Postat av: Snurkasmamma

Hahaha så Jävla kul!!!

2012-07-06 @ 00:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0