Just nu är jag inte där

jag brukar vara när jag gör inlägg och appen inte funkar.
Jag börjar bli irriterad på riktigt på appen nu.
Sådär lite irriterad så man känner att man skulle vilja hyra tolvans bandsåg och gå wild n crazy inne på kontoret där blogg.se´s appavdelning sitter och gör ingenting förutom att kasta suddgummin på varann och köa vid kaffeautomaten.
*
Medan ni läser detta är jag på inskolning och lär mig diverse saker som till exempel att torka bajs som inte är mitt eget som jag visserligen gjort förut men behöver friska upp minnet lite på.
Vi får höras ikväll istället.
Ha en jättebra dag :-) och hoppas det regnar ordentligt fram till kl 17 nu.
*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0