Häxan surtant

Kan gå och duscha! Jag darrar inför min egen spegelbild när ansiktet förvrids i svart bottenlös vrede samtidigt som en mörkblå 740 EPA slirar däcken av sig på Ica parkeringen! Däcken skriker lika högt som ett våldtäktsoffer och hela Ica täcks av ett rökmoln som skulle gjort vilken atombomb som helst så avundsjuk att den gick och grävde ner sig i närmaste sandlåda. Epan slirar vidare i hiskelig fart söderut ömsom i bägge körfälten, ömsom till höger eller vänster för sedan ta fart i rondellen upp igen så motorn gråter blod och önskar att den var en skottkärra istället. Mitt ansikte förvrids återigen, men nu lyser ögonen röda och jag känner hur jag flinar sinnessjukt när jag slår numret till polisen. Igen. "Det här är bara början" väser jag så spottet flyger över rummet, träffar en förvirrad fluga och limmar upp den på fläkten. * Brukar du idiotköra runt här på nätterna? Sladda, tuta, burna och agera allmänt efterblivet? I så fall kommer du ångra så jävla hårt att du föddes med en tung högerfot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0