Bortskämd... ja jag vet...

Jag har ju slafsat runt här nu i över ett år, först sjukskriven och sedan mammaledig.
Nu är det ju slut på den lyxhustrutiden, nu är min make lyxhustru istället, hur konstigt det nu än låter.
Om ni säker ett nytt soft jobb, där man kan chilla och sippa kaffe medan man funderar på om man ska dagdrömma ett par timmar till eller orka klia sig i skrevet - så är inte min nya arbetsplats det rätta stället.
Mer svettigt än svettigt säger jag och menar det.
Jag har gått omkring i ett moln av ånga och ett helt eget nederbördsområde ovanför skallen - och vet ni vad - det var ROLIGT också!
Underbart att vara back on track och få betala skatt som en idiot istället för att belasta samhället..... Eeh? 
Vad sa munnen nu?
*
Svetthinkar?
Häng en under varje armhåla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0