Bättre än både desperate Housewifes och Star Wars..

Är vår nya serie "Mamman som pratar så det låter som i en annan del av Köping"
Tänk arga snickaren möter gladiatorerna fast i miniformat liksom.
Lägg därtill lite Roast på Berns och Big Brother så har ni vår nya guldkalv!
Smakprov?
Javisst...
*
"Eyy broo.. schysst tutte du har idag... Ta hit får jag spana den lite?"
"Stopp... vagöru... lägg av ser du inte att den är min! Min! Min!
*
"Nee jag spottar hellre ut den på gräset än låter dig titta på den... kolla... nu är den borta!... haa haa"
"Men WTF...Maaaaammaaaaa..."
*
"Nu blev jag ledsen men det tänker jag inte visa.. jag tar och låtsasäter lite gräs istället - min pappa är ju tjur!
*
"Jaha.. intresseklubben noterar... jag hittade precis en asnice fot här och chilla lite på, ät ditt gräs du"
*
Ja, ni ser ju vika rafflande upplösningar det här kan resultera i!
Precis vad som helst kan hända nu, ska huvudpersonerna slåss nu eller blir de vänner över en mosad banan och en pipmugg?
Missa inte nästa avsnitt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0