Att tjäna pengar

Utan att bli svettig eller gå på gatan ska ju tydligen vara ganska lätt om man har en hyfsat välbesökt blogg som man gärna slänger upp lite flashiga och relevanta annonser i.
Även detta ska ju tydligen vara ganska lätt så kontentan (kontentorna) jag dragit ikväll är;
A) Jag är dum
B) Jag är trög
C) Jag borde inse A och B och därmed gå och lägga mig.
*
Gör ett nytt försök med detta i morgon?
*
Hoppas ni haft en okey torsdag, själv har jag trott att det har varit fredag hela dagen ( läs A + B ovan )
I morgon är en ny dag - ledig - då jag antingen ger mig in i html djungeln igen eller - går på gatan....
Natti :-)
*
Fler som går på gatan...
*
Och här med....
*
Här får man däremot inte gå på gatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0