"Tiden går ju så himla fort"

Säger jag väl en sisådär tre - fyra gånger om dagen.
Sen ler jag och tittar på Lillbus.
Jag säger det till kassörskan på Ica, jag säger det till pappa på telefon och jag säger det till min kusin när vi träffas med barnen.
Och till alla andra med.
En sisådär tre - fyra gånger om dagen som sagt.
Och det GÖR den ju verkligen.
Wille har börjat tjuvröka och skaffat jeans som hänger ner till knävecken, på torsdag har han tyskaprov och på måndag ska han förlova sig.
Själv väntar jag hem 2012 års modell på rullstol - det sitter en iPad i vänstra armstödet, och en självrengörande potta under sitsen - och tjuren den stackarn har redan hamnat på servicehus, där han går runt med näringslösning i droppställning och skäller på alla som kör fort med Epa - traktorerna utanför.
Ungefär så.
Fort går tiden.
Hur har ni själv haft det medans jag har skitit i att uppdatera bloggen? :-)
*
Jag fick ingen grön gran ifjol... jag fick en gran som starkt påminner om en polisutryckning i Rosengård.
*
Underbara goa unge * kärlek*
*
Hur var det nu igen... tiden går så fort.....Wille 4 månader och en vecka...

Kommentarer
Postat av: bea

Men äntligeeen! Jodå här äre som vanligt... Syre intag via tårkanalerna och Hostar så grannarna vaknar.... Fick ju nån hodtmedicin så ja skulle få sova bra utan hosta och Jävlar vad ja sov..... Eller? Nää för biverkningarna av den var ju sömnlöshet och oro och huvudvärk!! Kung! Sov inte ens tio minuter på en natt! Men.... JAG ÄR INTE BITTER!! Haha... Kram

2012-02-02 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0