Man kan säga såhär

Att min nya padda passar perfekt på maghyllan! 
Jag älskar den redan och det känns som den förstår mig när jag liksom lägger den tillrätta i höjd mellan tuttarna och revbenen, och när Minibus kickar till med stålhättorna parerar paddan liksom lite fint för att dämpa stötarna.
*
Julen är förbi och jag måste säga att det varit en underbar helg minus magsjuka och för mycket snö men annars toppen!
hoppas ni med haft det lika toppen :-)
Jag har ju hela tiden sagt att jag ska ner på jobbandet här, men faktiskt mår jag bra och kan fortfarande gå upprätt så jag har bestämt mig för att köra på ett tag till innan jag taggar ner helt.
*
så, nu ska vi se hur jag kan få över foton från ajfonen till paddan... Nån som vet how to do på the smidigast sätt?
*
Man kan i alla fall föra över från sitt instagramkonto..
Det är bra.
För här ser ni världens gladaste unge i sin nya pulka, som bubblar av skratt när man gör ett bredställ med den så snön sprutar.
Sådan far sådan son, eller vad heter det?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror jag har en fantastiskt smidig idé: ladda ned appen "bump" till paddan och ajfånen, sen "bumpar" du bara ihop enheterna och bilderna "hoppar" över. Snabbare och bättre än bluetooth :)

2012-12-28 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0